اخبار ایرلاین هااخبار ترکیهاخبار و اطلاعات ترکیهایرلاین هاایرلاین های ترکیهتوریستیراهنمای مسافرت

ارسال رایگان پیامک در پروازهای ترکیش

ترکیش ایرلاین قرار است با شعار «از پیام رسانی نامحدود لذت ببرید» (Enjoy Limitless Messaging) امکان ارسال نامحدود و رایگان پیامک در پروازهای ترکیش را برقرار کند.

مسافران ترکیش ایرلاین از این پس می‌توانند از طریق اپلیکیشن واتس اپ یا سایر پیام‌رسان‌ها در طول پرواز با دیگران ارتباط برقرار کنند.

turkishairlines

چه کسانی می توانند از این سرویس استفاده کنند؟

بلال اکشی، مدیرعامل ترکیش ایرلاینز در مورد خدمات جدید کیش ایر می‌گوید: «شرکت هواپیمایی ما در حال اضافه کردن یک پیشرفت نوآورانه دیگر به خدمات بی‌شماری است که برای بخش هوانوردی ترکیه انجام دادیم.

ما قصد داریم رویکردی نوآورانه در زمینه فراهم کردن رضایت مشتریان داشته باشیم و اطمینان حاصل کنیم که مسافران می‌توانند با ارسال رایگان پیامک در پروازهای ترکیش آزادانه به نزدیکان و آشنایان خود در پرواز پیام ارسال کرده و بدون هیچ محدودیتی با آنها در تماس باشند.»

ارسال رایگان پیامک در پروازهای ترکیش

سرویس پیام رسانی بدون مرز برای همه مسافران عضو باشگاه مشتریان ترکیش (Miles&Smiles) رایگان است، افراد غیرعضو نیز می‌توانند با پر کردن فرم عضویت حتی در طول پرواز از این سرویس بهره‌مند شوند.

ارسال رایگان پیامک در پروازهای ترکیش

علاوه بر این اگر از مشتریان وفادار ترکیش باشید، می‌توانید در حین پرواز از بسته‌های اینترنت پیشرفته رایگان استفاده کنید.

ترکیش ایرلاینز با هدف ارائه امتیازاتی فراتر از انتظار مسافران خود در هر مرحله‌ای از سفر، این سرویس را برای تمامی هواپیماهای دارای اتصال به اینترنت راه‌اندازی خواهد کرد.

ارسال رایگان پیامک در پروازهای ترکیش

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا