اخبار ایرلاین هاایرلاین هاراهنمای مسافرت

صندلی‌ های جدید لوفت هانزا | بالاترین حریم خصوصی

شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا با ارائه صندلی ‌های سوئیت پلاس (Suite Plus)، سطح جدیدی از خدمات را به پروازهای پریمیوم فرست کلاس خود اضافه کرد. سوئیت پلاس یک کابین دونفره به صورت اتاق مجزا و با درب اختصاصی است. در این کابین، یک میز بزرگ و دو صندلی پهن وجود دارد که مسافران در صورت نیاز می‌توانند آن را به یک تخت دو نفره تبدیل کنند. این اتاق خصوصی، استانداردی جدیدی از راحتی و تجربه فضای خصوصی در هنگام پرواز با این شرکت هواپیمایی را ایجاد کرده است. برای آشنایی بیشتر با صندلی‌ های جدید لوفت هانزا با دیاموندفلای همراه شوید.

امکانات سوئیت جدید پروازهای لوفت هانزا

امکانات و قابلیت‌های این سوئیت، در هیچ کجای دنیا نظیر ندارند. مسافران در صورت تمایل می‌توانند صندلی‌های یک متری خود را بر حسب نیاز گرم یا سرد کنند و وسایل شخصی خود را در کمدهای بزرگ موجود در سوئیت، قرار دهند. خدمات ارائه‌شده به این کابین نیز فراتر از حد انتظار است. هر زمان که مسافران بخواهند، خدمه پرواز انواع غذاها را برایشان سرو می‌کنند و آن را روی میز بزرگ درجه یکی که کابین کوچک سوئیت پلاس را به یک رستوران شیک تبدیل می‌کند، صرف خواهند کرد.

نوشته های مشابه

تحولات جدید لوفت هانزا در پروژه آلگریس

این شرکت هواپیمایی قرار است در سال ۲۰۲۴، ایرباس‌های A350 جدید در مسافت‌های طولانی (Lufthansa Allegris) را نیز معرفی کند. لوفت‌هانزا در تلاش است که تجربه کلی سفر را برای مسافران تمام کلاس‌های پروازی خود را بهبود بخشد. در پروژه آلگریس، بزرگ‌ترین تعمیر و بازنگری اساسی محصولات و خدمات در تاریخ فعالیت شرکت لوفت‌هانزا اتفاق می‌افتد و سرمایه‌ای معادل ۲٫۵ میلیارد یورو تا سال ۲۰۲۵ به آن اختصاص پیدا کرده است.

جنز ریتر (Jens Ritter) مدیر عامل شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا در ۲۸ فوریه ۲۰۲۳ و مراسم رونمایی از سوئیت پلاس در برلین اظهار داشت: «هر یک از مسافران تصویر خاصی از امکانات پریمیوم در ذهن دارد و دقیقا به همین دلیل است که ما در تلاشیم خدماتی انحصاری و مطابق نیازهای فردی مشتریان در اختیارشان قرار دهیم. سوئیت پلاس در پروازهای فرست کلاس، حریم خصوصی مسافران را به بالاترین میزان خود می‌رساند و حس اقامت در اتاق‌های هتلی لوکس در ارتفاع ۱۱ متری از سطح زمین را برای آن‌ها رقم می‌زند. پروژه آلگریس، نویدبخش انحصارطلبی و بهره‌مندی از خدمات پریمیوم در کل زنجیره سفر است.»

پروازهای بیزنس کلاس | منعطف‌تر از همیشه

مسافران برای اولین بار در تاریخ پروازهای کلاس تجاری فرست کلس، می‌توانند در سوئیت‌های اختصاصی خود بنشینند و راحتی و حریم خصوصی بیشتری را حین پرواز تجربه کنند. علاوه بر فضای شخصی گسترده و مانیتورهای ۲۷ اینچی، این کابین‌ها کمد لباس و مینی‌بار هم دارند و مسافرانی که به صورت گروهی یا خانوادگی سفر می‌کنند، می‌توانند دو سوئیت را به یکدیگر متصل کنند تا از حریم خصوصی و فضای گسترده‌تری برخوردار شوند.

با آلگریس، آزادی انتخاب مسافران بیزنس کلس به بالاترین مقدار خود می‌رسد و مسافران با توجه به سلیقه و اولویت‌های خود می‌توانند امکاناتی مانند یک تخت بزرگ به‌ ابعاد ۲٫۲۰، فضای اضافی و محل کار، صندلی و گهواره کودک، صندلی اختصاصی کنار پنجره را به صندلی خود را داشته باشند. یک صندلی دونفره هم در بین گزینه‌ها وجود دارد که با جمع‌کردن کنسول وسطی آن، به یک تخت بزرگ برای خوابیدن تبدیل می‌شود.

کابین صندلی‌های پروازهای فرست کلاس، حریم خصوصی مسافران را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. در این کابین‌ها، صندلی‌ها را می‌توان به تختی با طول حداقل ۲ متر تبدیل کرد و در صفحه‌نمایشی با وضوح ۴k می‌توان انواع فیلم و سریال تماشا کرد. میز ناهارخوری بزرگ، شارژ بی‌سیم، هدفون‌هایی با قابلیت حذف نویز و اتصال بلوتوث، از دیگر امکانات این صندلی‌ها هستند. همچنین، همه آن‌ها دارای کنتری هستند که مسافران با استفاده از آن می‌توانند از تمامی امکانات صندلی استفاده کرده و میزان روشنایی و گرمایش/سرمایش کابین را به‌دلخواه خود تنظیم کنند.

اکونومی و پریمیوم اکونومی | فضای بیشتر، انتخاب بهتر

کلاس پریمیوم اکونومی در پروازهای لوفت هانزا پیش در بهار ۲۰۲۲ معرفی شده بود. صندلی آلگریس راحتی بیشتری را برای مسافران به ارمغان می‌آورد و با بخش تاشویی که برای هر صندلی در نظر گرفته شده است، مسافران فضای بیشتری برای قراردادن پای خود در اختیار خواهند داشت. در کنار میز و مانیتور که سر جای قبلی‌شان باقی خواهند مانند، یک کیت رفاهی ساخته‌شده از مواد اولیه پایدار و سازگار با محیط زیست هم برای مسافران کلاس پریمیوم اکونومی در نظر گرفته شده است.

با نسل جدید محصول آلگریس، مسافران کلاس اکونومی نیز حق انتخاب بیشتری خواهند داشت. در آینده، مسافران می‌توانند صندلی‌های اضافی ردیف اول را که فضای پای بیشتری دارند یا یک صندلی رایگان رزرو کنند.

معرفی هواپیماهای جدید با پروژه آلگریس قرار است بیش از ۸۰ هواپیمای جدید شامل بوئینگ ۷۸۷-۹، ایرباس A350 و بوئینگ ۷۷۷-۹ به ناوگان هوایی لوفت‌هانزا اضافه شود که به مقاصدی در سراسر جهان پرواز خواهند کرد. هواپیماهایی مانند بوئینگ ۸-۷۴۷ که در حال حاضر در لوفت‌هانزا مورد استفاده قرار می‌گیرند، به‌روز خواهند شد. بهبود هم‌زمان تجربه سفر در همه کلاس‌ها و جایگزینی بیش از ۲۷ هزار صندلی در تاریخ لوفت‌هانزا بی‌نظیر است. تا سال ۲۰۲۵، گروه لوفت‌هانزا در مجموع ۲٫۵ میلیارد یورو را برای بازنگری و اصلاح محصولات و خدمات خود سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

چشم‌انداز پایدار لوفت‌هانزا

هم‌زمان با اجرای پروژه آلگریس، گروه لوفت‌هانزا در میانه بزرگ‌ترین نوسازی ناوگان هوایی خود قرار دارد. قرار است تا سال ۲۰۲۳، بیش از ۲۰۰ هواپیمای جدید کوتاه و بلند به خطوط هوایی این شرکت اضافه شود. این مسئله باعث می‌شود میانگین انتشار CO2 در ناوگان هوایی این شرکت تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند. به‌عنوان مثال، هواپیمای دوربرد فوق مدرن دریم لاینر، به‌ازای هر مسافر و برای ۱۰۰ کیلومتر مسافت، به طور متوسط نزدیک به ۲٫۵ لیتر نفت سفید مصرف می‌کند که ۳۰ درصد کمتر از مدل قبلی است.

در پروژه آلگریس نیز بر مشخصه پایداری محصولات و سازگاری آن‌ها با محیط زیست تاکید شده است. برای مثال، تمام ۲۷ هزار صندلی و پتوها، کوسن‌ها و روکش‌های آن‌ا از مواد قابل بازیافت استفاده شده است. شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا، اهداف بلندپروازانه‌ای را برای حفاظت از آب‌وهوا و محیط زیست را برای خود تعیین کرده است و قصد دارد تا سال ۲۰۵۰، به تعادل بی‌طرفانه‌ای در انتشار کربن به هوا دست پیدا کند. در حال حاضر، لوفت‌هانزا در تلاش است که انتشار گاز CO2 ناوگان هوایی خود را در مقایسه با سال ۲۰۱۹ به نصف برساند و نقشه راه دستیابی به این هدف، توسط SBTi نیز تایید شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا