ایرلاین ها

قطر ایرویز بهترین ایرلاین جهان در سال ۲۰۲۱

بر اساس گزارش AirlineRatings ، قطر ایرویز به عنوان بهترین ایرلاین جهان در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد.

قطر ایرویز بهترین شرکت هواپیمایی جهان در سال ۲۰۲۱ شد. این ایرلاین با ترکیب تعهد به باز نگه داشتن مسیرهای هوایی جهان در دوران همه گیری کرونا، نوآوری، محصولات جدید و بهترین خدمات پرواز جهان با یکدیگر، توانست تا عنوان بهترین و معتبرترین خط هوایی ۲۰۲۱ را از آن خود کند. ایرلاین قطر ایرویز جایزه‌ی خود را از  Airline Excellence Awards دریافت خواهد کرد.

به گفته این شرکت هواپیمایی مستقر در دوحه بر اساس مجموعه‌ای از معیارها مانند قدمت ناوگان مسافربری، بررسی وضعیت مسافران، ارائه محصولات با کیفیت و تعهد به باز نگه داشتن مسیرهای هوایی طولانی مدت در طول بروز ویروس کووید -۱۹ ، رتبه برتر را دریافت کرد. علاوه بر کسب رتبه بهترین ایرلاین جهان در سال ۲۰۲۱، قطر ایرویز همچنین توانست موفق به کسب رتبه‌ها‌ی برتر برای بهترین کلاس تجاری و بهترین خدمات پذیرایی در میان تمامی شرکت‌های هواپیمایی شود.

قطر ایرویز

اکبر آل بیکر، مدیر عامل گروه هواپیمایی قطر گفت: “طی ۱۶ ماه گذشته، صنعت هوانوردی شاهد تاریک‌ترین روزهای خود بوده، اما قطر ایرویز به فعالیت خود ادامه داده و در کنار مسافران ایستاده است. زیرا بسیاری از خطوط هوایی دیگر فعالیت‌های خود را به دلیل همه گیری کرونا متوقف کرده اند.

آل بیکر تاکید کرد که تعهد ما این است تا بالاترین سطح ممکن از استانداردهای بهداشتی و ایمنی را هم در زمین و هم در سفرهای هوایی با خدمات ۵ ستاره ارائه دهیم. او ادامه داد: با این حال قطر ایرویز همچنان درصدد است به عالی‌ترین کیفیت و استانداردهای صنعت هواپیمایی دست پیدا کند و تجربه‌ی بینظیری را برای مسافران رقم بزند.

قطر ایرویز

جالب است بدانید که ایر نیوزلند، که در سال ۲۰۲۰ مقام اول را کسب کرد، در رتبه بندی امسال به طور کلی در رتبه ۲ قرار گرفت. همچنین سایر شرکت‌های هواپیمایی توانستند عنوان بهترین صندلی‌های اقتصادی برتر و بهترین صندلی های اقتصادی را از آن خود کنند. سنگاپور ایرلاینز نیز برنده جایزه برتر برای بهترین صندلی های درجه یک شد، اما در مجموع رتبه ۳ را از آن خود کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا