اخبار ترکیهورزشی

مدارس فوتبال در کشور ترکیه | امکانات حرفه ای باشگاهها

مدارس فوتبال در کشور ترکیه | امکانات حرفه ای باشگاهها

مدارس فوتبال در کشور ترکیه ، اگر فرزندی علاقه مند به فوتبال دارید ، میتونین از امکانات حرفه ای باشگاههای فوتبال ترکیه و حتا دنیا استفاده کنین . بهترین باشگاههای ترکیه مثل گالاتاسرای ، بشیکتاش ، فنر باهچه ، ترابوزان اسپور ، بورسا اسپور و دیگران ، در شهرهایی که هستند مدارس فوتبال بسیار خوبی دارن و اگر فرزند شما واقعا دارای استعداد باشه ، بطور حرفه ای جذبش میکنن .

در چندین شهر ترکیه هم مدارس فوتبال بین المللی مثل مدرسه فوتبال پاری سن ژرمن در آنتالیا ،مدرسه فوتبال بارسلونا و باشگاه فوتبال برزیلی ، در استانبول مشغول به کار هستند .بارسلونا هم در منطقه اروپایی و هم در قسمت آسیایی استانبول شعبه داره .

برای ثبت نام در هرکدوم از این مدارس فوتبال در ترکیه باید حتما اجازه اقامت یا همون کیملیک داشته باشین و به اصطلاح در ترکیه ساکن باشین . این کلاسها برای بچه های بالای ۶ سال هست و عموما در روزهای تعطیل شنبه و یکشنبه کلاس برگزار میکنن .

شهریه مدارس فوتبال در ترکیه متفاوته و علاوه بر اسم باشگاه و تعداد روزهای آموزشی در هفته ، منطقه مسکونی هم بر روی قیمت موثره . برای مدارس فوتبال باشگاههای خود ترکیه ، برای هر ترم یکماهه یعنی ۸ جلسه ۲ ساعته ، شهریه از ۲۰۰ لیر به بالاست . تهیه لباس هم به عهده والدین هست و باشگاه خدمات خاصی ارائه نمیکنه .اما چنانچه فرزند شما بتونه نظر مربیان رو جلب کنه ، علاوه بر اینکه آموزش تخصصی تر براش در نظر میگیرن ، خدماتی مثل بیمه و امکانات ورزشی بیشتر بهش تعلق میگیره.

شهریه بارسلونا و پاری سن ژرمن هم به دلار دریافت میشه . کلاسهای پایه در باشگاه بارسلونا از ۱۴۰ دلار شروع میشن . این هزینه شامل بیمه و البته ست لباس میشه .

برای اطلاعات جزئی تر میتونین به سایت هر کدوم از باشگاههای مورد نظرتون سر بزنین یا اینکه توی سایت ترکیه پرتال آدرسهای اینترنتی این باشگاهها رو ببینین .

ParisSaint-GermainAcademyturkey
http://en.psgsoccerschoolturkey.com

Brazilian Soccer Schools Türkiye

https://www.braziliansoccerschools.com.tr

Beşiktaş Futbol Okulu

http://bjk.com.tr/tr

FCBEscola İstanbul BekoBarselona

http://fcbescola.fcbarcelona.com/istanbul/en

FENERBAHÇE FUTBOL OKULU

http://www.fenerbahcesporokullari.com

GALATASARAY FUTBOL OKULU

https://www.galatasaray.org/s/galatasaray-futbol-okullari

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا