شهر استانبولشهرهای ترکیهمحله های استانبول

معرفی منطقه باهچلی اولر استانبول | آشنایی با محله های استانبول

معرفی منطقه باهچلی اولر استانبول | آشنایی با محله های استانبول

معرفی منطقه باهچلی اولر استانبول

باهچه لی اِولِر (که در زبان ترکی به معنای خانه هایی با باغ میباشد )یکی از بزرگترین مناطق مسکونی طبقه متوسط استانبول در قسمت اروپایی کشور ترکیه میباشد .دسترسی به این منطقه از طریق بزرگراه D 100 که از فرودگاه استانبول به سمت بخش آسیایی شهر میرود ممکن است . این منطقه ۵% از مساحت استانبول را پوشش میدهد و محل زندگی  بیش از ۶۰۰۰۰۰ نفر میباشد .باهچه لی اولر در همسایگی شمالی باکیرکوی قرار گرفته است . برخی از ناحیه های باهچه لی اولر از جمله باهچه لی اولر، باسین سیتسی و یایلا نظم بسیار خوبی دارند و  خیابان های سه لاین   آن ها پر از ساختمان های جذاب پارکهای کوچک، مراکز خرید بزرگ، سینما و کافه های کوچک است. در این منطقه چهار دانشگاه، مدارس دولتی و خصوصی و بیمارستانهایی نیز وجود دارند. از مهم ترین سازه های این منطقه میتوان به مرکز خرید اونوردی  اشاره کرد.

حمل و نقل

از طریق اتوبوس، مینی بوس، تاکسی های عمومی ، و یا با ماشین و از بزرگراهE5 و قطار شهرداری میتوان به این منطقه دسترسی داشت. فاصله ی حمل و نقل به ساعت آن بستگی دارد، اما این فاصله با تاسیس خط مترو بسیار کاهش پیدا کرده است .معمولا جابه جایی ها در امینونو و مجیدیه کوی  بین ۱۵ الی ۳۵ دقیقه انجام میشود و جابه جایی تا ایستگاه مترو سوئوتلوچکمه در قاضی کوی نیز یک ساعت به طول می انجامد . همچنین برای جا به جایی به صرفه به سمت آسیایی میتوان از اتوبوس های دریایی در باکیرکوی استفاده کرد که به قاضی کوی و بستان چی نیز راه دارند.

 

میانگین بازگشت سرمایه باغچه لی اولر استانبول در حدود۲۲ سال است

قیمت خرید هر متر مربع خانه در باهچه لی اولر در حدود ۳ هزار لیر الی ۵/۵۰۰  هزار لیر است .میانگین بازگشت سرمایه در باغچه لی اولر استانبول در حدود ۲۲ سال است

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا