جاذبه های توریستی ترکیه

معرفی پارک های آبی در استانبول | اقامت در کشور ترکیه

معرفی پارک های آبی در استانبول | اقامت در کشور ترکیه

معرفی پارک های آبی در استانبول

پارک آبی دلفین(Dolphin):

 

آبتنی در آفتاب شهر استانبول می‌تواند تجربه‌ای فراموش نشدنی باشد، حال اگر این تجربه در بزرگ‌ترین پارک آبی شهر رخ دهد تا سال‌های متمادی در ذهن شما ماندگار خواهد شد. پارک آبی دلفین در سال ۲۰۰۱ شروع به کار کرده است و با سرسره‌های مختلف و هیجان انگیز آدرنالین خون شما را بالا می‌برد.

تجربه استفاده از سرسره‌های شاه کبرا، سرسره‌های کودکان، آناکوندای مشکی و آبی، سونامی و سقوط آزاد به قدری لذت بخش است که مایلید بارها آن را تکرار کنید. استخرهای کودک، خانواده، لنگرگاه و استخر بزرگ این مجموعه محل مناسبی برای استراحت کردن و نفس گرفتن دوباره است.

اما امکانات این پارک تنها به تفریحات آبی محدود نمی‌شود و شما در کنار آن‌ها می‌توانید از زمین والیبال ساحلی و زمین تنیس استفاده نمایید. همچنین شنا در کنار دلفین‌ها و بازی کردن واترپولو می‌تواند برای همه اعضای خانواده جذاب باشد.

دسترسی به پارک آبی دلفین بسیار آسان است و سرویس‌های رایگانی از مراکز مهم شهر نظیر میدان تقسیم، فاتح و… به این پارک وجود دارند که در ساعات مشخصی آماده خدمت رسانی به مشتریان این پارک هستند.

پارک آبی آکوا مارین (Aqua marine):

آکوا مارین پارکی با گنجایش ۳۰۰۰ نفر است و یکی از بزرگترین پارک‌های آبی استانبول به حساب می‌آید. این پارک در منطقه فاتح واقع شده است و همانند پاک دلفین دارای سرویس‌هایی از مراکز اصلی شهر است. از وسعت بسیار بالایی برخوردار است و در دل خود انواع سرسره‌های هیجان انگیز نظیر چاله سیاه، کامیکازه، سرسره هیجان، سرسره‌های پیچ در پیچ و… را جای داده است. برای استراحت بعد از هیجان ناشی از سرسره‌ها استخرهایی را طراحی کرده‌اند که می‌توانید در کنار خانواده از این امکانات لذت ببرید. همچنین بخشی از این پارک به آب‌های خروشان اختصاص داده شده است که شما می‌‌توانید هیجان رفتینگ را هم در آن تجربه کنید.

پارک آبی آکوا مارین (ویالند سابق):

اسفانبول (ویالند سابق) بزرگترین شهربازی استانبول است که در سال ۲۰۱۳ توسط رجب طیب اردوغان افتتاح شده و در میان رسانه‌ها و گردشگران توجه زیادی را به خود جلب کرده است و اکنون یکی از جاذبه‌های پرطرفدار استانبول به حساب می‌آید. اسفانبول مجموعه تفریحی بسیار عظیمی است و پارک آبی تنها بخشی کوچکی از آن است و بیشتر برای افرادی مناسب است که ترجیح می‌دهند در کنار تفریحات آبی چون سرسره و جت اسکی حق انتخاب بیشتری داشته باشند و  سایر تفریحات شهربازی را نیز تجربه کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا