اخبار ترکیهشهر استانبول

منطقه ماسلاک استانبول

منطقه ماسلاک استانبول

Maslak مرکز سرمایه گذاری استانبول است و یکی از بزرگترین مناطق برای توسعه املاک و مستغلات، در این شهر است. ماسلاک در ضلع اروپایی استانبول ، نزدیک به مناطق معروف سیسلی، ساییر و لونت واقع شده است. ماسلاک در نزدیکی مراکز خرید ، هنری، ورزشی ، فرهنگی، حمل و نقل عمومی و جاده های اصلی قرار داردو در یکی از مهمترین مکان های استانبول واقع شده است. ماسلاک تنها چند دقیقه با تاکسیم و لونت فاصله دارد و بیش از ۵ دقیقه با بسفر و ۲۵ دقیقه با فرودگاه سوم استانبول فاصله ندارد که به آن اهمیت استراتژیک خاصی برای سرمایه گذاری می بخشد.

Maslak شامل مهمترین مجتمع های مسکونی و مراکز خرید مانند وادی استانبول ، مشرف به جنگل های بلگراد است و فقط ۱۵ دقیقه با بخش آسیایی استانبول فاصله دارد.مرکز خرید وادی استانبول یکی از مهمترین، پر ترددترین، بهترین و مجلل ترین مراکز خرید و جاذبه های گردشگری استانبول است که در طول سال ، فعالیت تجاری گسترده ای در آن جریان دارد. ماسلاک یکی از مهمترین مناطق تجاری استانبول است که در بهترین نقطه امن از لحاظ زلزله واقع شده ، همچنین، ماسلاک سومین منطقه لاکچری در تمام کشور ترکیه است.
Maslak یک منطقه کاملاً جدید، و یکی از زیباترین و مدرن ترین مناطق استانبول است که غالبا مرکز شرکتها و فعالیت های تجاری آنهاست. مشرف به بسفر ، ماسلاک خانه ای است با ویژگی های لوکس و عمارتهای مجلل، که آن را برای افراد مشهور و ثروتمند، بسیار جذاب کرده است . اگر قصد خرید خانه در استانبول به خصوص در منطقه ماسلاک را دارید باید بگوییم که قیمت ملک در Maslak نسبتاً بالا است، با قیمت تقریبی ۱۵٫۰۰۰ لیر ترکیه برای هر متر. به عنوان مثال ، ارزش یک آپارتمان ۲ + ۱ با مساحت ۹۹ متر مربع ممکن است ۱٫۳۰۰٫۰۰۰ لیر ترکیه باشد.

چرا در منطقه ماسلاک استانبول سرمایه گذاری کنیم؟

موقعیت جغرافیایی متمایز آن ، جایی که در نزدیکی مهمترین مناطق استانبول مانند شیشلی و لونت قرار دارد و به پل بسفر و میدان تقسیم، که از مهمترین جاذبه های توریستی استانبول هستند، نزدیک است.
منطقه ای مسکونی، توریستی و همزمان تجاری است که شامل بازار خرید وادی استانبول ، مشهورترین بازار ترکیه است. یکی از بارزترین ویژگی های منطقه ماسلاک ، در دسترس بودن وسایل مختلف حمل و نقل، مثل اتوبوس و خط مترو می باشد که که رفت و آمدهای داخل شهری را برای ساکنان این منطقه، بسیار تسهیل کرده است.
در دسترس بودن مراکز خدماتی مهم مثل بیمارستان اعم از دولتی وخصوصی، مدارس و دانشگاه ها و همچنین کلوپ ها و هتل های مجهز با امکانات درجه یک برای پذیرایی از توریست های گوناگون سراسر جهان.
این منطقه شامل جنگل معروف بلگراد است که یکی از زیباترین پارک ها و از مکان های توریستی در استانبول است که با داشتن طبیعت زیبا و چشمگیر خود ، گردشگران را از سراسر دنیا به خود جلب می کند تا در آرامش کامل، از اقامت خود لذت ببرند.

نوشته های مشابه

 

مجتمع مسکونی سوپر لوکس در منطقه ماسلاک

اگر دوست دارید تا در یک خانه با کیفیت و امکانات یک هتل ۵ ستاره زندگی کنید این پروژه مناسب شما است. با زندگی در این پروژه شما همیشه حس یک زندگی فوق العاده مجلل را خواهید داشت. با سقف های بلند ۴ متری و لابی ۹ متری حس شکوه و عظمت به بیننده منتقل میشود. دسترسی راحت به تمام نقاط شهر و فرودگاه استانبول راحتی در رفت و آمد را برای شما تضمین میکند. ساخته شده توسط یکی از بزرگترین شرکت های ساخت و ساز در کشور ترکیه و ضمانت اجاره به مدت ۳ سال یک سرمایه گذاری مطمئن در کشور ترکیه را برای شما فراهم می‌کند.
با داشتن امکانات کامل از استخر و باشگاه گرفته تا اتاق های مبله برای مهمانان شما همگی یک زندگی لوکس و راحت را برای شما به ارمغان میاورد. ۲۱ آسانسور پر سرعت در کسری از دقیقه شما را از پایین ترین قسمت برج به بالاترین طبقات برج میرساند. برای تکمیل این امکانات یک رستوران مجلل در بالاترین طبقه برج با دید بی نظیر شهر استانبول و تنگه بسفر ساخته شده است. تمامی مصالح به کار رفته از بهترین های دنیا انتخاب شده است. با قرار گرفتن در کنار بزرگراه Tem و همچنین ایستگاه مترو به راحتی به تمام نقاط استانبول درسترسی خواهید داشت. در کنار تمام این ویژگی ها قرار گرفتن در کنار جنگل بلگراد یک زندگی رویایی را برای شما خواهد ساخت.
اگر در حال حاضر قصد خرید خانه در استانبول را ندارید ، یکی از نقاط قوت این پروژه داشتن گارانتی اجاره به مدت ۳ سال است. سالانه ۸ درصد به عنوان گارانتی اجاره به خریداران این پروژه پرداخت میشود که بعد از ۳ سال ۲۴ درصد از ارزش ملک به خریدار بازگردانده میشود. این گزینه یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که به دنبال سرمایه گذاری و دریافت شهروندی ترکیه هستند.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا