توریستیراهنمای مسافرت

نمایشگاه موتور شو دبی ۲۰۲۱

موتور شو دبی ۲۰۲۱

موتور شو دبی ۲۰۲۱ که با نام نمایشگاه بین المللی خودرو دبی نیز شناخته می‌شود، نمایشگاهی جذاب برای دوستداران اتومبیل‌ها و موتور سیکلت‌ها است. در نمایشگاه موتور شو دبی ۲۰۲۱ می‌توانید آخرین دستاوردها در دنیای خودروها و موتورسیکلت‌ها را ببینید و از آخرین فناوری‌ها در این زمینه باخبر شوید.

موتورشو دبی چه نمایشگاهی است؟

موتور شو دبی نمایشگاهی مشهور است که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و نمایندگان و تولیدکنندگان برجسته خودرو در آن گرد هم می‌آیند. این نمایشگاه، بستر فوق‌العاده‌ای را برای نمایش آخرین دستاوردها در زمینه موتورهای سنگین و سبک، ابرخودروها، فناوری‌های نوین در زمینه خودروهای هوشمند، تیونینگ، قطعات خودرو، خودروهای کلاسیک و اسپرت و … فراهم آورده است. هر آنچه که در صنعت خودروسازی وجود داشته باشد در این نمایشگاه یافت می‌شود و در آن فضای مناسبی برای به دست آوردن اطلاعات به‌روز در مورد خودروها، موتورسیکلت‌ها و قطعات آن‌ها وجود دارد.

نمایشگاه موتور شو دبی ۲۰۲۱

نمایشگاه موتورشو دبی ۲۰۲۱ شاید یکی از هیجان‌انگیزترین نمایشگاه‌هایی باشد که می‌توانید از آن بازدید کنید. از این نمایشگاه با عنوان شگفت‌انگیزترین و بزرگترین رویداد در زمینه خودروهای موتوری و سبک زندگی شهری در سال ۲۰۲۱ یاد می‌کنند؛ جایی که در آن می‌توانید شاهد رژه ابرخودروها، دوچرخه‌ها، نمایش قایق‌های بادبانی، برنامه‌های آشپزی و ورزش، نمایش بدلکارها، موسیقی زنده و … باشید.

زمان برگزاری موتور شو دبی ۲۰۲۱

۲۴ تا ۲۷ نوامبر ۲۰۲۱ برابر با ۳ تا ۶ آذر ۱۴۰۰

محل برگزاری موتور شو دبی ۲۰۲۱

آدرس

دبی، مرکز تجارت جهانی دبی

برای رسیدن به مرکز تجارت جهانی دبی می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

مترو: مرکز تجارت جهانی دارای ایستگاه اختصاصی مترو است که با استفاده از قطارهای خط قرمز به آن می‌رسید. ایستگاه ابراج الاامارات و ایستگاه المرکز المالی نیز در نزدیکی مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارند.

تاکسی: رانندگان تاکسی در دبی به خوبی با مرکز تجارت جهانی دبی و ورودی‌های آن آشنایی دارند. بنابراین با استفاده از تاکسی به راحتی می‌توانید به هر قسمتی از مرکز تجارت جهانی دبی بروید. اگر تاکسی رزرو کنید، حداقل هزینه شما ۵ تا ۱۲ درهم خواهد شد.

خودرو شخصی:مرکز تجارت جهانی دبی از بزرگراه اصلی شهر یعنی جاده شیخ زاید به راحتی قابل دسترسی است. این مرکز دارای چندین پارکینگ با خدمات رایگان و غیر رایگان است و در مجموع ظرفیت ۷۵۳۰ خودرو را دارد. در این مکان، مکان پارک خودروهای برقی با ایستگاه‌های شارژ نیز تعبیه شده است.

آیا می‌دانید همزمان با برگزاری این نمایشگاه، نمایشگاه اکسپو دبی نیز در حال برگزاری است و می‌توانید برنامه‌ای را برای بازدید از هر دو نمایشگاه ترتیب دهید؟

اگر قصد سفر به دبی و بازدید از این نمایشگاه را دارید، می‌توانید خرید بلیط خود را با کمترین قیمت در آیدا فلای انجام دهید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا